Zwroty i reklamacje w sklepach należących do grupy allnet.pl
Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!
Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.
I. Zakupione produkty:
a. dotarły do mnie uszkodzone;
b. dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.
W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się na naszej stronie. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: Allnet Sp. z o.o. Sp.k., ul. Dębowa 2A, 44-237 Bełk, Polska
II. Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się na naszej stronie.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: Allnet Sp z o.o.Sp.k., ul. Główna 214c, 44-230 Bełk, Polska
Pobierz formularz reklamacyjny