0 801 003 092
support@wirelesslan.com.pl

  • Akcesoria GSM/LTE
  • Anteny wewnętrzne, Modemy,
  • Automatyka i Przemysł
  • Media konwertery, Akcesoria,
  • Części serwisowe
  • Pozostałe, Gniazda RJ45,
  • Komputery
  • Akcesoria, Myszy, Zasilacze,
  • Media konwertery
  • VDSL, PLC, BNC,
  • Monitoring
  • Akcesoria,
  • Szafy rack 10/19 cali
  • Patch panele, Półki, Szuflady,
  • Teltonika
  • Routery, Modemy, Akcesoria,
  • Tenda
  • PON, Switche,
  • TP-Link
  • Akcesoria, Zasilanie,
  • Złącza
  • Inne, RJ45, Keystone,
    Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?


    FAQ

    Jak można złożyć zamówienie?

    Za pomocą naszej strony Internetowej, www.allnet.pl - umieszczając produkty w koszyku i wypełniając formularz zamówienia lub e-mailem, podając symbole/nazwy produktów.

    Czy można dokonać zakupów bez rejestracji?

    Tak, zakupów mogą dokonywać wszyscy odwiedzający stronę jak i zarejestrowani użytkownicy. Należy jednak pamiętać, że zarejestrowani użytkownicy mogą skorzystać z systemu rabatów i ofert specjalnych.

    Jaki jest termin realizacji?

    Wszystkie zamówienia złożone do godz. 15-tej są wysyłane w dniu zakupu (dotyczy towarów dostępnych w dniu zamówienia na magazynie). W przypadku wysyłki towarów o dostępności: a) wysyłka w ciągu 24 godzin, b) wysyłka w ciągu 48 godzin, c) wysyłka w ciągu 72 godzin, d) na zamówienie, e) chwilowy brak towaru - wysyłka towaru może się opóźnić. Sklep ALLNET.PL będzie informował klientów o wszystkich opóźnieniach w wysyłce przekraczających 48 godzin.

    Po jakim czasie dojdzie paczka?

    W zależności od sposobu wysyłki:
    - firma kurierska, 1 dzień
    - Poczta Polska, 1-2 dni (w 98% przypadków 1 dzień)

    Czy jest możliwość przedpłaty na konto?

    Tak. Przedpłaty można dokonać na konto.

    Odbiorca: Allnet Sp. z o.o. S.K.A. 
    Nr kont:
    ING Bank Śląski: 90 1050 1344 1000 0090 3028 0409 

    Prosimy w polu tytuł przelewu podać nr zamówienia.

    Czy można otrzymać fakturę VAT?

    Tak, do jej wystawienia niezbędny jest Państwa numer NIP.

    Co oznacza przekreślona cena?

    Przekreślona cena przy towarze oznacza iż w chwili obecnej towar jest sprzedawany w cenie promocyjnej, umieszczonej pod przekreśloną ceną.

    Dlaczego dostałem w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia numery kont do wpłaty skoro wybrałem pobranie?

    Nasz system pozwala na wysłanie tylko jednego - standardowego powiadomienia o przyjęciu zamówienia, dlatego zawarte są w nim wszystkie potrzebne informacje do realizacji zamówienia.

    Złożyłem zamówienie, a nie dostałem żadnej informacji potwierdzającej złożenie zamówienia.

    Nasz system automatycznie wysyła potwierdzenie złożenia zamówienia na adres podany przez Państwa. Jeśli nie dostali Państwo takiego maila może to oznaczać iż podany przez Państwa e-mail był błędny i potwierdzenie zostało wysłane na ten błędny adres, lub zamówienie nie zostało złożone poprawnie. W przypadku gdy nie dostali Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia - prosimy o przesłanie takiej informacji na adres allnet@allnet.pl.

    Czy zostanę poinformowany o wysyłce zamówienia?

    W dniu wysyłki Państwa zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie wysyłki zamówienia wraz z numerem paczki. W przypadku przesyłek kurierskich istnieje możliwość "śledzenia" paczki.

    Jakie są rabaty przy większych zamówieniach?

    Rabaty przy większych zamówieniach są negocjowane indywidualnie.

    Na jakie rabaty mogą liczyć stali klienci? Od czego one zależą?

    Stali klienci po przekroczeniu określonego poziomu zakupów otrzymują dostęp do cenników hurtowych. Wartość rabatu jest zależna od osiągniętego obrotu. Klient otrzymuje określony cennik rabatowy do momentu przekroczenia kolejnego poziomu obrotu i otrzymania dostępu do następnego w kolejności cennika rabatowego. Dostęp do cennika hurtowego jest stały, niezależnie od wartości kolejnych zakupów. W przypadku większych zamówień (niezależnie od posiadanego cennika hurtowego) istnieje możliwość otrzymania dodatkowego rabatu przewyższającego rabat wynikający z osiągniętego poziomu obrotów.

    Czy dla stałych klientów przewidziano jakieś inne korzyści oprócz niższych cen?

    Tak, oczywiście. Stali klienci mogą liczyć na bezpłatny transport oraz, w przypadku dłuższej współpracy, odroczony termin płatności za zakupione towary.

    Czy na paragonie/fakturze będą wyszczególnione koszty przesyłki?

    Tak oczywiście, każda faktura jest wystawiana na całkowitą kwotę zamówienia (tzn. ceny towarów i koszty przesyłki)

    Zamówienie zostało zrealizowane kilka dni temu, a paczka nadal nie dociera...

    W momencie realizacji zamówienia informujemy naszych klientów o nr przewozowym/nadania przesyłki.
    1. W przypadku Poczty Polskiej: Paczka powinna dotrzeć w ciągu 1-2 dni. Jeżeli paczka nie dociera, to należy zgłosić się na Pocztę. Czasami zdarza się, że listonosz zapomni zostawić awiza. Po udaniu się do Urzędu Pocztowego sprawa powinna się wyjaśnić. Jeśli paczka zaginie prosimy o kontakt - wyślemy do Państwa nową.
    2. W przypadku firmy kurierskiej: Prosimy o kontakt z regionalnym biurem przewoźnika podając nr przesyłki (ewentualnie sprawdzić na stronach internetowych spedytora, gdzie w danej chwili znajduje się paczka). Jeśli paczka zaginie - oczywiście wyślemy do Państwa nową.

    Chcę kupić konkretny artykuł, a nie ma go w ofercie sklepu. Czy istnieje możliwość zamówienia produktu innych firm?

    Jeżeli chcą Państwo zakupić towar niedostępny w naszej ofercie, prosimy o kontakt. W ciągu kilku dni damy odpowiedź, czy jesteśmy w stanie zaoferować dany produkt.