0 801 003 092
support@wirelesslan.com.pl

  • Części serwisowe
  • Układy scalone, Pozostałe, Gniazda RJ45,
  • Media konwertery
  • PLC, RS-232/RS-485,
  • Monitoring
  • Akcesoria,
  • Szafy rack 10/19 cali
  • Szuflady, Stojaki, Listwy zasilające,
  • Teltonika
  • Akcesoria,
  • TP-Link
  • Akcesoria,
  • Złącza
  • Keystone, RJ11,
    Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?


    Zasady reklamacji

     Każde reklamowane urządzenie musi mieć dołączony numer RMA (numer można otrzymać wypełniając poniższy formularz reklamacyjny). Na jedno reklamowane urządzenie przypada jeden numer RMA.

     Wydrukowane i podpisane przez zgłaszającego potwierdzenie nadania numeru RMA należy dołączyć do reklamowanego urządzenia bądź umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.

     W zgłoszeniu należy podać możliwe dokładny opis usterki, reklamacja będzie rozpatrywana tylko w zakresie podanej przez klienta usterki.

     Przesyłka musi być zapakowana w taki sposób, aby pudełko nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu. Przy wysyłce Pocztą Polską paczka powinna być zapakowana w papier ochronny oraz dodatkowo zabezpieczona przed uszkodzeniami, przy wysyłce Kurierem należy używać opakowań danego spedytora.

     Reklamowane urządzenie musi być kompletne - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony w komplecie.

     Do przesyłki muszą zostać dołączone dane kontaktowe oraz adres zwrotny dla wysyłki naprawionych urządzeń.

     Przesyłka powinna być zaadresowana do działu serwisowego naszej firmy (ALLNET.PL, ul. Dębowa 2A, 44-237 Bełk, z dopiskiem "SERWIS" na paczce).

     Elementy niekompletne bądź te, które naruszają punkty w formularzu reklamacyjnym będą odsyłane na koszt odbiorcy.

     Termin rozpatrzenia reklamacji przez serwis lokalny wynosi 14 dni roboczych, w szczególnych niezależnych od firmy ALLNET.PL przypadkach może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych. UWAGA!! W okresie burzowym czas reklamacji może się dodatkowo wydłużyć, gdyż część urządzeń jest odsyłana do producenta celem wykonania szczegółowych ekspertyz.

     W przypadku zaistnienia konieczności importu towaru lub części z zagranicy, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do ich sprowadzenia.

     W przypadku wysyłki towaru do serwisu zewnętrznego/producenta, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas pobytu towaru w serwisie zewnętrznym.

     Towary reklamowane należy wysyłać na Swój koszt, chyba, że ustalono inaczej z działem serwisowym.

     W przypadku niezgodności przesyłki z załączonym zgłoszeniem serwis ma prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 3 dni roboczych, na koszt wysyłającego.

     Jeżeli sprzęt nie posiada pełnego wyposażenia (wszelkie kable, sterowniki, przejściówki, oryginalne folie i opakowanie) nie będzie możliwa ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy - w takim przypadku możliwa jest jedynie naprawa "do skutku".

     W przypadku nie stwierdzenia usterki, bądź gdy nie został dołączony opis uszkodzenia, serwis pobierze opłatę za diagnostykę.

     >>> ZGŁOSZENIE SERWISOWE <<<